Blogger Backgrounds

30 March 2014

Aku Stuck ? Yeke ?

Assalamualaikum dan selamat siang :)

Penagan Nescafe Latte, mata terbuka luas. luas seluas-luasnya. rabak dah mata ni tapi degil taknak tido.
tekan sane tekan sini, teringat nak update blog.

Kemana hendak di tuju bila tiada siapa mengetahui hal sebenar ? bila segala tohmahan dilempar ? tepuk dada tanya selera. eh ? tak gitu ?

Post ni tak nak positive, skema dan nerd sangat sebab aku tahu siapa dia sebenarnya. okay melalutt. Dah nak masuk April 2014. Maksudnya peak period dah sampai. er, firm aku ni hari hari pun peak period. taktahu la bilanya relax. Accounts dah masuk berlambak lambak dan berguni guni. Hanya mampu pandang. dan...... okay last last kena buat jugak kan? Redhaaaaaaaaaaairline

Rozie ade nasihat, tapi aku pun tak tahu aku bebal or hati dah tertutup rapat ? Bukan taknak dengar nasihat tapi mungkin masih memberi peluang kepada memori lama. Penat bila fikir. Jadi aku amik jalan mudah untuk relaks biarkan saje. Jangan risau okay bestfriend. :)

Fokus sekarang lebih tertumpu kepada benda lain yang lebih penting, Taknak amik port sangat pasal diri sendiri, nanti di layankan perasaan yang entah ape ape. Adalah lebih baik begini sahaja.

Simple, make it short, sleepy already. I'm stuck. Honestly yes, i am stuck. stuck in you !

After a video call, just thinking your words ! another 2 years left. keep waiting. Dont worry :)


0 comments: