Blogger Backgrounds

18 December 2011

ada ke , tak ada ke , sama !

salam .
ok , kite mula kan majlis kite ngan bacaan AL-FATIHAH , heee
;)#cepat bace lol#

pagi-pagi aku bagun , solat subuh , then ? aku g la jogging eh eh ?
*ok , tipu je tuh* opkos la aku sambung tido , even manyak kali maa kene bebel ngn ibu ,
haisssh ! ! anak dara bagun lambat2 . .*hehehe* tue jela yang termampu . .

keje pas bagun, mesti la mandi en en , ni x . . ade ke patot g makan dulu *ok , tue adek laki aku k* haha
macam2 la ko ni dekk , yang pasti , kemas uma MESTI , WAJIB , ha kaw , sampai tahap wajib dah tu . .
bile aku xbuat , adek pompuan aku yang tolong buatkan . .  untungla ade adek pompuan kan... haha

sampai la ke petang , weyh weyh . . television wajib aku hanya TV7-PRINCESS HOURS , kol 12-1pm , then  TV8-MY GIRLFRIEND IS GUMIHO ,kol 8.30-9.30 mlm je . . yang lain sume dipenuhi dengan amal- amal yang boleh mendatangkan FAEDAH ok ? oppsss , mende la kaw ni yus , sume tue sume mendatangkan LEMAK aww , hahah . . ade aku kesah ?

saat org lain bermesraan dengan HP mereka , aku bermesraan dengan bantal peluk ku , euuuwwww , , haha
cite nye skg , aku terpikir , HP ade , tpi , aku un ta msg sape2 , kengkawan , adek2 , n sape2 la yg aku rase nk msg . bukan wanna to say feel bored by using it , but . . feel nothing ! YUP ! !NOTHING ,

eh , ko dulu2 un slalu pgg hp kn ? haha . . absolutely yes , but not now . . hmm , thats y la aku rase , ade hp ke , xde hp ke . same je ! ! even kat kolej un , . kadang2 sampai lupe bawak hp ! OMG , tersadai je hp kat atas katil . . padahal sblm nk g kelas , nampak je . . hmm ,whtaever . .

keje aku skg , just SAY NITE ADEKK . . :) ---------------------->>>
slalu kat adek2 agkat aku je la kn,
dieda ,
napie,
eizz,

kadang2 ade yg balas , Ok je . . if dorg ta balas un Ok je . . yg penting , sebelum aku tido , aku masih igtkn dorg2 sume . . :)

tue je kot nak sampaikan ape yg terbuku dihati , tak dapat diluah oleh mulut , ta manis jika berbicara dengan org lain , jadi aku tulis la. .

1 comments:

DIEDA said...

Heuu . Wawawa . Goodnight kak :')Btw , nice blog . background baruuuuuuuuu