Blogger Backgrounds

14 July 2012

Can or Can't

Assalamualaikum :)

Ehem . Apa Khabar? Sehad Tak? ok. Sudah. Sudah. Nanti aku buat ayat jiwang pulak , karang ade yang hack aku punya blog ni. ada ke ? haha .

First of all , aku minta maaf sangat-sangat. lama sudah tak meng-update kan diri di blog ni. Mungkin belum sampai seru lagi. Ok dah macam nak kawen dah aku tengok. Padahal nak tulis Entri nye je punnnn. 

Selapas aku bertungkus lumus menghabiskan masa dalam bahagian Taxation , and now move forward to  do in Audit Department. Yeah ini lah saat yang aku nanti kan sangat tu. Aku ingat bulan 7 ni takde lah nak sebok keja dateline itu ini. sekali ade jugak mak oiii. Hajat hati baru nak balik awal la. sharp on time. pukul 6 je kua office. Tapi , apakan daya. aku terpaksa terima hakikat yang sesiapa keja kat Audit Firm mesti balik tak Punctual kan ? kan?

Untuk first week aku dekat Audit Department , aku dah kena buat Audit dekat luar . Kena baut Audit dekat company tu la. Jenuh cari jalan ngn staff yang lain. Dan diselamat kan dengan GPS senior aku. HTC gamak nya. fuhhhh . tapi macam biasa la , pagi- pagi jalan JAM .

Untuk pertama kali nya , aku kena buat dekat Sungai Buluh. Yeah . suka nya suka nya :) the following week , minggu ni la , aku kena keluar lagi. mula-mula ingat tak nak ikut , tapi disebabkan  nak habis kan cepat , jadi memerlukan ramai staff la . kami pergi bertiga :) kali ini dekat Chow Kit je pun .

Selesai semua aku buat working paper , tinggal untuk senior review saje. fuhhh Lega Mak Oiiiii :)
Ehemmm . Ade story nih . :) Last Firday aku jumpa seorang Teman. Teman Tapi Mesra :) terlebih mesra , akrab sangat taw. Pergi Dinner same-same :) Thanks Sayang :)

Sayang , Thanks again. Again Lorrr :) I Live You . Miss You Damn Much. :)

2 comments:

Farhanana said...

kakyus dinner :)yeah !

Yuslizar said...

alamak typo * LOVE * haha. yela , dah pagi akak keje. malam je la dapat jumpe :)