Blogger Backgrounds

15 July 2012

Dunno

Salam :)

See , aku dah cakap. Tapi , aku sendiri jugak yang tak percaya.
There is such a wasting many effort . dari aku cari pasal , baik aku senyap . yeah .

bukan ape . Rindu , rindu yus yang dulu. yus yang terlalu tinggi tahap kesabaran.
yus yang tak cepat melatah. yus yang selalu gembira. :) Haishhh. Rindu zaman Kolej . tak perlu nak kusut-kusut kan pikiran. Hanya enjoy sane sini. yeah ! ramai pulak kawan aku nak sambung study :) congrates kawan :) aku ? bila plak ? bukan xnak sambung study . kalau aku leh stay kat Audit Firm tu , aku stay terus.
then study part time . amacam ok x?

duduk dekat KL ni, semua duit ! yup. semua ! ade 2 benda je aku kenal pasti yang tak memerlukan duit.
Satu : Kentot. dan dua : Udara . haha . yedak ?

Hari weekend , same aje. berjalan seperti biasa :) nothing much . Kemas rumah. Online dan Jaga Anak ! yeah. Akim sayang . Ok, ini melampau ! Tak pe kot , budak kecik panggil sayang kan.

Dan setiap yang berlaku pasti ade hikmah ! cuma aku tercari-cari . Where is it ? Hard thing is to be Honest. Forgive and Forget. Dan aku tak pasti aku merapu apakah. Sorry ! ngantok agak nya..

You know what ? In this lifetime , i learn many things . How to be brave , How to be Strong and How to beloved. Love is universe . everyone can talk about it. But sorry , Maybe it just a little story , that i used to know , you are beautiful Actor baby , U a act like a Director , and i just follow . Yup , And now i can see the move ! the movement of the story !

A little girl , crying over and over ? seriously. dont be like that la . you just put you, yourself to danger place. This is my story , and i can write every single things happen in my life. Eventhough i not very sure ade ke orang stalk aku ? haha . kalau ada pun ? kenapa kah ? mungkin cara untuk berkenalan dengan lebih Mesra :)

I'm just ordinary person la sayang . you dont worry , aku x lari mana pun . aku pyscho kan sikit je . aha ! mungkin pada dasarnya , muka aku ni macam innocent . #ok muntah hijau# tapi , seorang yang baik lagi berbudi bicara meyh... aha !

Dan sekarang , aku rindu nak baut aktiviti lasak. Again. aku nak enjoy. Enjoy tengok dunia yang penuh dengan kepalsuan :) Eh , eh . Ada orang nak datang rumah la.

Hey you sayang . sorry la . lama x SKYPE kan. kalau x , you mesti slalu suruh i SKYPE. sorry ok, nanti-nanti kita jumpa , tak payah SKYPE-2 bagai . :) hehe . Miss you *ok ni aku saiko* haha.

0 comments: