Blogger Backgrounds

15 July 2012

Miss You

Salam :)

Hai ! Hari  ini kita bertemu dua kali ! betul x ? aku pun xtaw kenapa aku rajin nak update blog ni. Mungkin hari ni hari paling indah ! yup.

You know what . tadi petang aku buat status yang ade orang datang rumah kan. Guess Who ? My Beloved Friend ! miss you sayang. Sejak aku duduk rumah ni. aku jarang nak jumpe dengan kawan-2 . Mana tak nye , kawan semua dok tengah Final dan aku dekat rumah sedang kerja !

Petang tadi Rozi datang rumah. OMG . rindu kau babe , dah la aku touching dengan kau. then kau datang jugakkkkk :') . so touch . thanksss , dan secara tak sengaja tadi aku mengalirkan air mata aku , jatuh sekali lagi :) miss sangat dekat kau rozi . So many things kiteorang borak. and aku lega sangat after semua aku pendam terluah . xde la lame kiteorang borak. sebab time tu pun dah petang nak ke senja kan.

Btw , Thanks sayang. Eh , kau jage diri ok sayang ? aku taw kau sayang aku so much . thanks , then aku dah tak touching dengan kau lagi . hew hew . :) eh Babe , Love you.


0 comments: